Onko muilla ollut haasteita toisen Instagram-tilin luomisessa? Vai onko vika minussa? Yritin luoda tiliä yritykselleni siinä onnistumatta. Feikkitilejä luodaan ilmeisesti niin paljon, että uusien tilien luomista on rajoitettu äärimmilleen.
Yritin luoda uuden tilin henkilökohtaisen tilini kautta, kolmella yritykseni domainin sähköpostilla, Gmaililla ja Hotmaililla. Epäilin, että amerikkalaiset sähköpostipalvelut toimisivat paremmin. Koitin myös eri osoitteissa ja kännykällä, koska luin, että IP-osoite voidaan blokata.
Pelkkä sähköpostiosoite ei taida riittää tunnuksen luomiseen. Luulen, että viimeisenä keinoja tarvitsen uuden liittymän ja kännykkänumeron, jolla rekisteröinti onnistuisi. Mutta auttaako sekään?
Tällaisia virheilmoituksia sain aikaan tiliä luodessa:
”Käyttäjätilisi on poistettu käytöstä, koska se on rikkonut käyttöehtojamme: https://help.instagram.com/581066165581870/?locale=fi_FI”
”Virhe: Tapahtui ikävä kyllä virhe. Yritä uudelleen.”
Tämä virhe tuli juuri äsken, kun yritin oman tilini kautta:
”Virhe: Valitettavasti emme voineet rekisteröidä sinua. Pyydämme sinua vahvistamaan, että sinulla on Internet-yhteys, ja yrittämään myöhemmin uudelleen.”
Haasteita Instagram-tilin luomisessa
‒ TAPIO NORANTA